Başlangıç » Nedir » Aksiyon başına maliyet (CPL – Cost per Lead; CPA – Cost per Action) nedir?

Aksiyon başına maliyet (CPL – Cost per Lead; CPA – Cost per Action) nedir?

Posted by: Ne Nedir 18 Mayıs 2011 Yorum Yaz

Aksiyon başına maliyet (CPL – Cost per Lead; CPA – Cost per Action) nedir? E-Ticaret İnternet Reklamcılığı

Kullanıcının, internet reklamına tıklayarak siteye geldiğinde reklam veren tarafından tanımlanmış aktiviteyi gerçekleştirmesinde alınan ücrettir. Bu aktiviteler, e-bülten aboneliği, site üyeliği vb. kullanıcının siteye belirli bir bilgiyi kayıt etmesinden oluşur. Satın alma, para transferleri gibi işlemler bu maliyet türüne dahil değildir.

Kaynak:Internetreklamrehberi.com web sitesinde yayımlanan “İnternet Reklamcılığı Terimleri”nden derlenmiştir (Erişim tarihi: 25/04/2011).



2011-05-18

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir