Başlangıç » Nedir » Büro organizasyonunda hangi konulara dikkat edilmelidir?

Büro organizasyonunda hangi konulara dikkat edilmelidir?

Posted by: Ne Nedir 5 Şubat 2010 Yorum Yaz

Büro organizasyonunda hangi konulara dikkat edilmelidir? İşletme
I. Daire ve büroların;
§  Şehir ve ilçelerdeki yerleşim planı
§  Aynı bina içindeki yerleşim planı
II. Memurların oturma planı
III. Odalardaki malzemelerin yerleşme durumu
Kaynak: Milli Eğitim Web Sitesinde Yer Alan “Mesleki Açık Öğretim Lisesi İşletme 1 (Hazırlayan: Taylan Acar)” Ders Notlarından Derlenmiştir (Ziyaret Tarihi: 01/02/2010).
 



2010-02-05

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir