Başlangıç » Nedir » Çocukluk dönemi ve reklam ile verilen mesaj

Çocukluk dönemi ve reklam ile verilen mesaj

Posted by: Ne Nedir 6 Haziran 2011 Yorum Yaz

Çocukluk dönemi ve reklam ile verilen mesaj Reklam

•       Bir çocuğun ilk ürün isteği sıklıkla 24 ay civarındadır.

•       3 – 4 yaş civarında çocuklar reklam ve programı birbirinden ayıt edebilir.

•       7 – 8 yaşına gelene kadar verilen mesajın ikna edici niyetini algılayamaz.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu“Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.



2011-06-06

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir