Başlangıç » Nedir » Düzgün vücuda sahip olmak için ağırlık kaldırmak dışında başka neler yapılabilir?

Düzgün vücuda sahip olmak için ağırlık kaldırmak dışında başka neler yapılabilir?

Posted by: Abdullah DEMİR 12 Temmuz 2010 Yorum Yaz

Düzgün vücuda sahip olmak için ağırlık kaldırmak dışında başka neler yapılabilir? Spor
Eğer kişi, yüksek perfor­mans sporu yapmıyor, yalnızca sağlıklı yaşam için spor yapıyorsa, ilerlemiş yaş­larda maksimum kalp atım hızlarının (220 – yaş) %50-60'ı civarında, her gün yaklaşık 30 dakika egzersiz yapmalı. Özellikle büyük kas grupların­da, esneklik belli ölçülerde korunmalı. Bunlar, yaşam kalitesini oluşturan, kas kaybını yavaşlatan unsurlar ve vücut geliştirme dışında, bisiklet, yü­rüyüş, yüzme, tenis ya da herhangi bir sporla da sağlanabilirler.
Kaynak: Prof. Dr. Caner Açıkada “Vücut Geliştirme”, Bilim ve Teknik, Aralık 2003.



2010-07-12

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir