26 Haziran 2011

Grup tartışması yöntemi ile öğretimin yararlı yönleri nelerdir?

Eğitim
Eğitim

· Grup üyeleri etkinliğe her an katılmaya hazır olur ve ilgilenir. Her katılımcıya görüş ve önerilerini açıklama olanağı verilebilir, dağınık düşünceler toparlanabilir.

· Sorunlar ve çözüm yolları ortaya konur, varılan sonuçlarda eğitilenlerin katkısı ve payı olacağından uygulama alanına konulması kolaylaşır.

· Demokratik bir ortamda iyi insan ilişkileri kurma becerileri kazanmalarına katkıda bulunur.

Kaynak: Bürke Aycan’ın “Eğiticiler için Kişisel Gelişim Semineri“nden Kayseri (22-26 Ekim 2007) derlenmiştir (Derleme Tarihi: 20/05/2011).

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...