Başlangıç » Nedir » İnternet Servis Sağlayıcım ile ilgili bir sorun yaşadığımda kiminle temasa geçmeliyim?

İnternet Servis Sağlayıcım ile ilgili bir sorun yaşadığımda kiminle temasa geçmeliyim?

Posted by: UBilişim 24 Mayıs 2010 Yorum Yaz

İnternet Servis Sağlayıcım ile ilgili bir sorun yaşadığımda kiminle temasa geçmeliyim? Bilişim
Öncelikle İnternet Servis Sağlayıcınız ile temasa geçmeli ve İnternet Servis Sağlayıcınızın çağrı merkezi hizmetleri ya da internet servisleri aracılığıyla şikayetinizi bildirmelisiniz. Bu noktada dikkat etmeniz gereken husus hangi yolla ve hangi tarihte şikayetinizi ilettiğinizi, kiminle görüştüğünüzü ve size söylenilenleri not etmenizdir. Sorununuz çözümlenmediği takdirde bu bilgilerle Telekomünikasyon Kurumu Tüketici Şikayetleri Merkezine, yazılı olarak ya da e-posta ile başvurabilirsiniz.
Kaynak: Sık Sorulan Sorular, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Web Sitesi, Ziyaret Tarihi:15/05/2010.



2010-05-24

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir