6 Haziran 2011

Mama ve benzeri gıda reklamları ile anne sütü uygulamaları arasındaki ilişki nasıldır?

Reklam
Reklam

ABD’de yapılan bir araştırmada mama ve benzeri gıda reklamları ile anne sütü uygulamaları arasındaki ilişkiye bakılmış; artan mama reklamları ve anne sütü tercihi arasında negatif korelasyon, anne sütü vurgusu ile anne sütü tercihi arasında pozitif korelasyon saptanmıştır.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu”Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...