Başlangıç » Nedir » Müşteri Odaklılık Nedir?

Müşteri Odaklılık Nedir?

Posted by: Ahmet BAĞIŞ 3 Mart 2010 Yorum Yaz

Müşteri Odaklılık Nedir? Kalite
TKY’nin şirket felsefesini “Bizim paramızı patron değil, müşteri öder” anlayışı oluşturur. Rekabet karşısında kuruluş, sadece fiyat avantajı ile değil satış öncesi ve sonrası sunulan müşteri hizmetleri ile de rakiplerine karşı kendini korur. Şirketin, müşterinin ilk olarak direkt ilişkisindeki güvenilirlik, müşteriyi koşulsuz mutlu etme isteğinden doğar. TKY’nin temel prensiplerinden biri şirkette bu olgunun oluşmasını sağlamaktır [1].
Kaynak: Muhittin Şimşek, Toplam Kalite Yönetimi, 7.b., İstanbul : Alfa Yayınları, 2001, s. 136.



2010-03-03

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir