Başlangıç » Nedir » Organizasyon planı nedir?

Organizasyon planı nedir?

Posted by: Ne Nedir 13 Mart 2010 Yorum Yaz

Organizasyon planı nedir? Girişimcilik
Organizasyon planında işin yapısı tartışılır. İş yerinin durumu, idari personelin nitelikleri ve deneyimleri, varsa işçi ve makinelerin maksimum verimle nasıl çalıştırılacağı incelenir. Personel gereksinimleri, özellikleri ve sayıları ücret düzeylerine bağlı olarak tartışılır. Arşivin ve belgelerin nasıl korunacağı ve bunların sorumluları belirlenir. İlgili yerlerden alınacak izin, yapılacak işlemler ayrıntılı olarak belirlenir ve kontrolü yapılır. Yönetimle ilgili tüm hususlar bu planda gösterilir.
Kaynak: Milli Eğitim Web Sitesinde Yer Alan Açık Öğretim Lisesi “Girişimcilik 2 (Hazırlayan: Muhammet KIRKAYAK – Yaşar KÜŞÜM)” Ders Notlarından Derlenmiştir (Ziyaret Tarihi: 01/02/2010).



2010-03-13

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir