Başlangıç » Nedir » Özel büro nedir?

Özel büro nedir?

Posted by: Ne Nedir 3 Mart 2010 Yorum Yaz

Özel büro nedir? İşletme
1-4 kişinin birlikte oturup çalıştığı küçük odalardır. Bazı hizmetler için özel bürolar ayrılması zorunludur. Müdür ve daha üst kademe yöneticilere, ilgililerle gizli görüşmesi gerekli olan personele özel büro ayrılmalıdır.
Kaynak: Nurgül SEVİNÇ, 09-20 Şubat 2009 Tarihleri Arasında Hizmetiçi Eğitim Dairesi Başkanlığınca Planlanan Merkezi ve Mahalli Görevde Yükselme Eğitimi “Büro Yönetimi ve Teknoloji Kullanımı” Ders Notları, Ankara, 2009.



2010-03-03

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir