Başlangıç » Nedir » Şirketleri konuşma alışkanlıklarına göre kaç gruba ayrılır?

Şirketleri konuşma alışkanlıklarına göre kaç gruba ayrılır?

Posted by: Burak ÇETİNKAYA 16 Şubat 2011 Yorum Yaz

Şirketleri konuşma alışkanlıklarına göre kaç gruba ayrılır? Organizasyon Yöneticilik
Şirketleri konuşma alışkanlıklarına göre üç gruba ayırmamızın doğru olacağını düşünüyorum: Ketum, geveze ve arif şirketler. Ketum yani ağzı sıkı şirketlerde sadece patron konuşur, başka herkes susar ve onaylar. Geveze şirketler Salı Pazarı gibidir; her kafadan bir ses çıkar. Organizasyon yön bilincini ve kumanda birliğini kaybeder. Arif şirketler ise, arif insanlar gibidir: Nerede, ne zaman, nasıl konuşacaklarını bilirler.
Kaynak:Mustafa Özel'in 10 Aralık 2006 tarihinde Yenişafak Gazetesi’nde yayımlanan Sabri Ülker nasıl toplantı yapar?” yazısından derlenmiştir.



2011-02-16

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir