Başlangıç » Nedir » Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin yararları nelerdir?

Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin yararları nelerdir?

Posted by: Ne Nedir 24 Haziran 2011 Yorum Yaz

Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin yararları nelerdir? Eğitim Teknoloji
1.    Katılımcılar öğretim etkinliğine katıldıklarından aktif ve her an konuşmaya hazır olur.
2.    Katılımcılar kişisel yorum yapma, düşündüklerini anlatma, eleştiride bulunma becerisi kazanırlar.
3.    Katılımcıların birbirlerini tanımalarına ve toplumsallaşmalarına katkıda bulunur.
4.    Eğitici ve katılımcılar arasındaki iletişim canlı ve etkili hale gelir.
5.    Konu ile ilgili sorunlara çözüm yolları farklı yaklaşımlarla aranır ve bulunur.
6.    Öğretene geri bildirim sağlar.
Kaynak: Bürke Aycan’ın “Eğiticiler için Kişisel Gelişim Semineri”nden Kayseri (22-26 Ekim 2007) derlenmiştir (Derleme Tarihi: 20/05/2011).



2011-06-24

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir