Başlangıç » Nedir » Tıklanma Oranı (CTR – Click Through Rate) nedir?

Tıklanma Oranı (CTR – Click Through Rate) nedir?

Posted by: Ne Nedir 15 Mayıs 2011 Yorum Yaz

Tıklanma Oranı (CTR – Click Through Rate) nedir? E-Ticaret İnternet Reklamcılığı

Tıklanma oranı; internet reklamını tıklayan kullanıcıların, görüntüleyen kullanıcılara oranıdır. Toplam tıklanma/ toplam görüntülenme şeklinde hesaplanır./formüle edilir.

Örneğin: Bir banner reklamını 1.000.000 kişi görüntülediyse fakat sadece 100.000 kişi tıkladıysa, banner’ın “Tıklanma oranı” %10′dur.

100.000/1.000.000 = 0.1 = %10

Kaynak:Internetreklamrehberi.com web sitesinde yayımlanan “İnternet Reklamcılığı Terimleri”nden derlenmiştir (Erişim tarihi: 25/04/2011).



2011-05-15

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir