6 Haziran 2011

Üç-oniki yaş grubu çocuklar üzerine televizyonun etkileri nasıl?

Reklam
Reklam

· Çocukların % 89.9’u çizgi filmleri izlemektedir.

· Daha sonra sırasıyla Susam sokağı ve reklamlar çocuklar tarafından en sık izlenen programlardır.

· Çocukların % 59.3 reklamlardan etkilenmekte,

· Özellikle şekerleme, bisküvi ve sakız gibi çocuklar için zararlı olan yiyeceklerin reklamları daha fazla etkili olmaktadır.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu”Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...