Başlangıç » Nedir » Yiyecek reklamlarının çocuklar üzerindeki etkileri

Yiyecek reklamlarının çocuklar üzerindeki etkileri

Posted by: Ne Nedir 6 Haziran 2011 Yorum Yaz

Yiyecek reklamlarının çocuklar üzerindeki etkileri Reklam

·         Besinlerle ilgili bilgisini değiştirir (meyve bir ürün değildir).

·         Yiyecek tercihini değiştirir.

·         Alışveriş davranışını değiştirir.

·         Marka tercihini ve tüketimini etkiler.

·         Beslenme dengesini değiştirir.

Önemli Not: Sıklıkla reklamı yapılan gazlı içecekler, şekerler ve çikolatalar bol şekerli ve yağlı yiyecek maddeleridir.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu“Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.



2011-06-06

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir