6 Haziran 2011

Çocuklara yönelik pazarlamayı nasıl yapacağız?

Reklam
Reklam

Kellogg’un tüm dünyada uygulanan pazarlama politikaları:

· Okul öncesi çocuklara reklam yapılmaması,

· Aşırı tüketimin özendirilmemesi,

· Egzersizi yaygınlaştırmak amacı ile fırsatlar oluşturmak,

· Ürünlerin sağlık ve besin yararlarını gerçekçi olarak vermek,

· TV, radyo, internet, okul ve yazılı basın reklamlarında bu kuralları uygulamak.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu”Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...