17 Mayıs 2011

Google, AdWords’deki tıklamaların korunması için hangi araçlara sahiptir?

E-Ticaret
E-Ticaret

Tespit etme ve filtreleme teknikleri: AdWords reklamına yapılan her tıklama sistemimiz tarafından incelenmektedir. Google her tıklama için, IP adresi, tıklama saati, herhangi bir çift tıklama ve diğer çeşitli tıklama modellerini içeren çok sayıda veri noktalarına bakmaktadır. Sistem daha sonra, potansiyel olarak geçersiz tıklamakları ayırmak ve filtrelemeye çalışmak için bu faktörleri analiz etmektedir.

Gelişmiş izleme teknikleri: Google, geçersiz tıklama etkinliğini yönetebilmek için, bir dizi benzersiz ve yeni teknik kullanmaktadır.

Google Ekibi: Google’da otomatik tıklama koruma tekniklerine ek olarak, geçersiz tıklamaların münferit örneklerini inceleme amaçlı özel araçlar ve teknikler kullanan uzmanlardan oluşan bir ekip bulunmaktadır. Google Sistemi, geçersiz olma potansiyeli bulunan tıklamaları tespit ettiğinde, bu ekibin bir üyesi, bu tıklamaların kaynağına ait önemli verileri seçip ayırmak amacıyla etkilenen hesabı inceler.

Kaynak:Websitepaneli.com web sitesinde yayımlanan “Google Adsense Püf Noktaları 2011 En Çok Para Kazandıran Reklamlar Nelerdir” konulu makaleden derlenmiştir (Erişim Tarihi: 23/04/2011).

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...