12 Temmuz 2010

İletişim nedir? İletişimin genel ilkeleri nelerdir?

Kalite
Kalite

Zaman yönetiminde iletişim her şeyi değiştirir. İnsan önce kendisiyle, ailesi ve çevresiyle ve evrenle iyi bir iletişim kurarsa hayatı ve zamanı anlamlı hale getirir.

İletişimin Genel İlkeleri

· Yazılı iletişim

Sözlü iletişim

Etkin dinleme

İkna edici konuşma

İlk 30 saniye kuralı (İlk görüşmede, görüşme zamanı, ses tonu, giyim, vücut dili, ilk kullanılan kelimeler ve sunuş önemlidir).

Kaynak: Bekir ERDOĞAN (MEB Personel Genel Md. Yrd.), 09-20 Şubat 2009 Tarihleri Arasında Hizmetiçi Eğitim Dairesi Başkanlığınca Planlanan Merkezi ve Mahalli Görevde Yükselme Eğitimi “Toplantı ve Zaman Yönetimi” Ders Notları, Ankara, 2009.

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...