27 Eylül 2011

Örnekleme ile Google Farmer algoritmasının işleyişi

Bilişim
Bilişim

Bir kağıt kalem alıp elinize bir makale yazın. Uzunluğu önemli değil sadece dikkat etmeniz gereken nokta yazınızı okuyan kişi, ne yazdığınızı tam olarak anlayabilsin. Örneğin “Armut” hakkında bir makale yazdınız. Armutun anavatanı, hangi iklim tiplerinde yetişir, hangi armut türü/türleri ülkemizde yetişir vs. şeklinde bir makale yazdınız ve makalenizin 1200 kelimeden oluştuğunu varsayın. Bu durumda olması gereken armut kelimesinin tekrar sayısı 40 adeti geçmeyecektir. Ama bu makale internet ortamına geçince sırf SEO olsun diye 40 rakamı 400 rakamına kadar çıkabiliyor. Okuyan kişi makaleden hiç bir keyif almıyor ne okuduğunu anlamıyor ve makaleden sıkılıyor.

Armut konusunda üste çıkmak isteyen spam site aynen bunu yapıyor: “Armut zayıflatır. Armut iyidir. Armut kalbi korur. Armut bağırsakları çalıştırır.” vs. bir cümle yerine,
“Armut yemek kalbi korur ve bağırsakları çalıştırır” yazan siteleri üste çıkartmayı hedefliyor yeni Farmer Algoritması.

İşte Google Farmer algoritmasının hedefi bu yaban otları sayfalarıyla mücadele etmek. Ancak bunu yapabilmek hiç kolay olmayacak görünüyor.

Sitenizin alıntı içeriği az ve keyword density kurallarına uygun ise Farmer algoritması sizi pek etkilemeyecek görünüyor.

Kaynak:Ssamet.Com’da yayımlanan ve “r10.net/google-optimizasyon/892891-google-farmer-algoritmasi-4.html /google-farmer-algoritmasi.html” adresinden alıntılanan “Google Farmer Algoritması” yazısından derlenmiştir.

Share

UBilişim

UBilişim Web Tasarım - Web Yazılım- Web Hosting ubilisim.com

Bunları da Beğenebilirsiniz...