6 Haziran 2011

Radyo ve televizyon yayınlarının esas ve usulleri hakkında yönetmelik

Reklam
Reklam

· Gençlerin ve çocukların fiziksel, zihinsel ve ahlaki gelişimini zedeleyecek türden programların bunların seyredilebileceği zaman ve saatlerde yayımlanmaması,

· Çocukların fiziksel, zihinsel, psikolojik ve toplumsal gelişim özelliklerini olumsuz etkileyebilecek unsurlar bulundurulmamalıdır.

Kaynak:Prof. Dr. Selda Bülbül’ün (Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları AD) 7-9 Ekim 2009’de yapılan Çocuk Sağlığı Kongresi’ndeki yapmış olduğu”Reklamlarda Beslenme ve Çocuk” sunumundan derlenmiştir.

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...