Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin yararları nelerdir?

Eğitim
Eğitim

1.    Katılımcılar öğretim etkinliğine katıldıklarından aktif ve her an konuşmaya hazır olur.

2.    Katılımcılar kişisel yorum yapma, düşündüklerini anlatma, eleştiride bulunma becerisi kazanırlar.

3.    Katılımcıların birbirlerini tanımalarına ve toplumsallaşmalarına katkıda bulunur.

4.    Eğitici ve katılımcılar arasındaki iletişim canlı ve etkili hale gelir.

5.    Konu ile ilgili sorunlara çözüm yolları farklı yaklaşımlarla aranır ve bulunur.

6.    Öğretene geri bildirim sağlar.

Kaynak: Bürke Aycan’ın “Eğiticiler için Kişisel Gelişim Semineri“nden Kayseri (22-26 Ekim 2007) derlenmiştir (Derleme Tarihi: 20/05/2011).

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...