14 Mayıs 2011

Web’de satış yapmada olayı kişiselleştirmek neden önemlidir?

E-Ticaret
E-Ticaret

Müşterilerinizle sıkı bir bağ oluşturmanın yolunu mu arıyorsunuz? Kullanıcı bir alışverişçi veya üye olarak kaydını yaptırdıktan sonra, ona kişisel bir kimlik verin. Bu bilgiyi, ana sayfanızda veya çeşitli departman sayfalarında kişisel bir selamlama için kullanın: Hoşgeldin Ali, iyi alışverişler.  

Her bir kullanıcı için daha önceki siparişleri, sipariş durumu, dilek listeleri, hediye sertifikaları vb. bilgilerine bir parola ile girebileceği özel bir yer oluşturun.

Kaynak: Ostim.org.trweb sitesinde yayımlanan ve Microsoft.com web sitesi kaynak gösterilerek oluşturulan “Web’de satış yapmanın sırları” isimli makaleden derlenmiştir (Erişim Tarihi: 23/04/2011).

Share

Bunları da Beğenebilirsiniz...