Başlangıç » Nedir » Görüntülenme başına maliyet (CPM – Cost Per Mile – Thousand Impressions) nedir?

Görüntülenme başına maliyet (CPM – Cost Per Mile – Thousand Impressions) nedir?

Posted by: Ne Nedir 18 Mayıs 2011 Yorum Yaz

Görüntülenme başına maliyet (CPM – Cost Per Mile – Thousand Impressions) nedir? E-Ticaret İnternet Reklamcılığı

Reklam verenin, görüntülenme başına ödeme yaptığı sistemdir. İnternet reklamı, kullanıcılar tarafından 1000 kez görüntülendiğinde, bu 1 ünite olarak sayılır ve reklam bu ünite üzerinden fiyatlandırılır.

Kaynak:Internetreklamrehberi.com web sitesinde yayımlanan “İnternet Reklamcılığı Terimleri”nden derlenmiştir (Erişim tarihi: 25/04/2011).



2011-05-18

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir