Başlangıç » Nedir » Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin sakıncalı yönleri nelerdir?

Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin sakıncalı yönleri nelerdir?

Posted by: Ne Nedir 24 Haziran 2011 Yorum Yaz

Tartışma (Soru-Cevap) yöntemi ile öğretimin sakıncalı yönleri nelerdir? Eğitim Teknoloji
1.    Öğretim için ayrılan süreden fazla zaman harcanabilir.
2.    Tartışmaya katılanların sayısı az ise beklenen yararlar sağlanmaz.
3.    Öğretim sırasında amaçlardan sapma ve uzaklaşma tehlikesi vardır.
4.    Konunun sıra ile ve düzenli olarak izlenmesi zordur.
Kaynak: Bürke Aycan’ın “Eğiticiler için Kişisel Gelişim Semineri”nden Kayseri (22-26 Ekim 2007) derlenmiştir (Derleme Tarihi: 20/05/2011).



2011-06-24

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir