Başlangıç » Nedir » Büro ve iş yerlerinde işlerin planlanması nasıl yapılır?

Büro ve iş yerlerinde işlerin planlanması nasıl yapılır?

Posted by: Ne Nedir 3 Mart 2010 Yorum Yaz

Büro ve iş yerlerinde işlerin planlanması nasıl yapılır? İşletme
Planlamada yönetici personelin yetişmesi için tedbirler alır ve hizmet içi eğitim yaptırır. Bir plan içinde çalışan büro yöneticisi ani olaylarla karşılaşmaz. İleride karşısına çıkabilecek her şeyi önceden düşünerek tedbirini almış, kaynaklarını sağlamış ve gerekli emirleri vermiş, yönetmelikleri hazırlamış olur. Böylece günlük ve ani olaylar büronun amacına yönelen esas çalışmalara engel olmaz. Ayrıca planlama aniden çıkabilecek problemler karşısında şaşkınlık, telaş ve başarısızlığa uğrama olasılığını baştan önlemiş olur.
Kaynak: Nurgül SEVİNÇ, 09-20 Şubat 2009 Tarihleri Arasında Hizmetiçi Eğitim Dairesi Başkanlığınca Planlanan Merkezi ve Mahalli Görevde Yükselme Eğitimi “Büro Yönetimi ve Teknoloji Kullanımı” Ders Notları, Ankara, 2009.



2010-03-03

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir