Başlangıç » Nedir » Bürolarda yerleşme düzeni nasıl olmalı?

Bürolarda yerleşme düzeni nasıl olmalı?

Posted by: Ne Nedir 3 Mart 2010 Yorum Yaz

Bürolarda yerleşme düzeni nasıl olmalı? İşletme
Esas olarak açık bürodur. Belli gruplar ya da kişiler halinde yerleşilir. Her grup bir köşe yapar. Bütün personelin yararlanacağı ortak yerler: Kantin, kafeterya, kütüphane, ziyaretçi kabul, tuvalet, vestiyer vb. yerler çalışma yerlerine yakın mesafede ve uygun yerde olmalı; ancak buralardan koku, duman vb. rahatsız edici durumlar önlenmelidir.
Kaynak: Nurgül SEVİNÇ, 09-20 Şubat 2009 Tarihleri Arasında Hizmetiçi Eğitim Dairesi Başkanlığınca Planlanan Merkezi ve Mahalli Görevde Yükselme Eğitimi “Büro Yönetimi ve Teknoloji Kullanımı” Ders Notları, Ankara, 2009.



2010-03-03

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir